Wednesday, December 22, 2010

~just to update~


yang depan tengah tengok citer Zorro.yang belakang tengah tengok citer Nanny McPhee.yang tengah??tengah nak update blog..nge~

tengah layan2 internet,tiba2 terjumpa lagu yang dah lama tak dilayan.Just Feel Better-Steven Tyler ft Santana.Lagu ni agak femes ler dulu.Dulu selalu layan kat Hitz.TV..Pergh,tengok Santana "goreng" gitar tuh..

I like the chorus:
I'm gonna try anything to just feel better
Tell me what to do
You know I can't see through the haze around me
And I do anything to just feel better

And I can't find my way
God I need a change
And I do anything to just feel better
Any little thing that just feel better

Because right now,I'm not in the best condition.So,I just need to feel better.

p/s:Steven Tyler-vocalist Aerosmith = I Don't Wanna Miss A Thing >>recommended to Mar.

4 comments:

mar mp 86 said...

wow! yaya, seriously u recommended it to me?! terharu beb! :) haha. kte geng kan? okey, i will check it out at youtube! tengok santana goreng gitar! hahaha!

a.N.a.n.i.S.a.' said...

yaya..
muka bdk tu 2 bijik cm yaya la..
x cute..haha

iammuslimah said...

>> a.n.a.n.i.s.a'
sesungguhnya,saya ini tidaklah secute anda,ya humaira'.

a.N.a.n.i.S.a.' said...

betul9x..
:p

 
Copyright 2009 (>.<)