Monday, November 1, 2010

me and me!



malam tadi,setelah berpnat lelah print kertas2 exam eko yang lepas2,aku pun pergi ke ruang tamu dengan harapan ingin menonton tv.aku pun meraih remote control dan menekan 611~astro ceria.bak kata adikku,iya~..

info:ultraman cosmos:the first contact

WAAAHH!!ultraman!aku teringat main sambung2 cerita dalam kelas.dari clark kent,tiba2 wujud ultraman cosmos.

seterusnya,aku pun menonton la citer yang dah kali ke berapa aku tengok tu.adikku,syifa tiba2 keluar dan berkata dengan semangatnya,"along tengok ultraman?so unmatured la.."

well,that is one of my childish side.tengok ultaraman.kemudiannya,aku teringat seorang tu pernah cakap,"walau macam mana matured pun sorang tu,dia still akan ada childish side dia."

kemudiannya,teringat line dari citer "heaven's postman",lebih kurang macam ni ler:

tak kira betapa dah dewasa diriku,aku tetap merasakan aku merupakan anak kecil kerana selamanya aku ialah anak kepadamu,umma.~surat dari anak kepada ibunya~

jadi,it's okay untuk menunjukkan your true side dan also your childish side.just be yourself!

p/s:bulan dec ni,ada citer ultraman baru nak keluar..ada sesaper nk temankan?wakaka!

3 comments:

little daie said...

"please continue the story below" (in madam pama class):

When the ultraman cosmos suddenly came to your house...

mar mp 86 said...

haha! yaya! minat ultraman rupanye...

AmirSyafiq said...

hmm.
childish.side.

byk.hero2+watak2.utama.dlm.cerita2.
childish.side.dia.lebih.menyerlah.

ie.
naruto.
power.rangers.merah.
bleach.
one.piece.
bayblade.
bakugan.
b.daman.
dll.

(pergh.byk.lagha.nih)

 
Copyright 2009 (>.<)