Tuesday, January 4, 2011

ujian Allah bagi..


Ulser mulut,kadang2 orang panggil mata ikan.Tak kisah la apa namanya pun,tapi ni la yang boleh digambarkan bila ada ulser mulut.

Sakit,pedih dan menyeksakan!

Pengalaman ulser mulut kali ni memang betul2 menguji saya.Tak boleh berkata-kata,tak boleh makan.Diam seribu bahasa,tak aktif macam selalu.

Makan?Beli pastu sedekah kat orang yang nak.Ada jugak yang jadi tukang sponsor cereal.He3.Tomodachi,arigatou!

Yang jadi tukang sponsor bonjela pun ada.terima kasih,jasamu dikenang.Yang nak taruk garam tu,terima kasih jugak sebab masih sayang saya!

Terima kasih kepada semua yang mengambil berat.saya sayang anda!

Sembuhkanlah aku kerana Engkaulah penyembuh, tiada penyembuh lain melainkan Engkaulah saja, suatu penyembuhan yang tiada meninggalkan penyakit.

2 comments:

azni_1405 said...

healing..
syifa'
syafakillah..

little daie said...

sakit itu penghapus dosa...insya Allah

^_^kuat! kuat! hehe

 
Copyright 2009 (>.<)