Sunday, November 1, 2009

siapa pemilik cintaku?

assaalamualaikum kepada semua readers..
syukur,masih lagi diberikan masa dan ketika untuk meluangkan waktu dengan blog neh..
ou
pagi ini dimulakan dengan senyuman para ahlul bait,usrati..sesampai di lapangan terbang pulau pinang semalam,disambut oleh ayah yang sentiasa mengejar masa..syukran ya abi..
dirumah,ibu menyambut kepulanganku dengan menu masakan yang cukup istimewa,he3..laksa penang..

kemudiannya,pada hari ini,telah meghabiskan masa dengan para asdiqa yang telah lama tidak ketemu..rakan2,betapa aku merindui kalian..
namun,hati ini bagai berderai melihat perkara yang tidak terduga..langsing tidak menduga..
biarlah rahsia dalam hati ini apa yang tidak terduga itu..

hati ini sedikit terubat apabila menjejakkan kaki ke hadiqah alkutub di prangin..he2,apa lagi kalau bukan POPULAR yang memang popular..tujuan hanya satu,ingin mencari buku2 ilmiah,mencari buku2 cinta kepada Yang Hakiki,bukan cinta kepada yang hamba yang hanya mimpi..

terjumpa buku yang memang dicari,Pemilik Cintaku Selepas ALLAH & Rasul by Fatimah Syarha..terasa macam nak melompat jer kat situ sebab cari buku ni memang adventurous giler..smpai terduduk ats lantai POPULAR 2 dah sebab kedudukan buku ni macam tersorok sikit..kemudian,terjumpa pulak novel Wo Ai Ni ALLAH..paham maksudnya?AKU CINTA KAMU ALLAH..nice story..

sampai jer kat rumah,my mom dah cakap,"tu dah mula nak muraja'ah la 2.."he3..Yaya bila dah baca novel memang tak ingat dunia dah..akhirat insya allah,ingat..

novel pertama,Pemilik Cintaku..novel yang sesuai dibaca oleh semua peringkat umur..he3..especially for them who are claiming that they are in love without any halal relation..

terus terang Yaya katakan,diri ini rasa macam kecewa sangat2 bila tengok kawan2 disekeliling yang telah buta disebabkan cinta..

diri ini bukan diri yang dulu,
di saat diri ini berubah,aku telah bertekad,
tiada lagi cinta manusia dalam hati..

diri ini bukan diri yang dulu,
saat diri ini berubah,aku telah berjanji,
cinta?tinggal dulu..
belajar?itu yang perlu..

learn from now..

perempuan yang baik untuk lelaki yang baik..

0 comments:

 
Copyright 2009 (>.<)